Известие

Collapse
No announcement yet.

ПРЕДВАРЕНИЕ - дискусия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ПРЕДВАРЕНИЕ - дискусия

    Ясно ми е че валовете се зацепват с пети, но на маховика има белег и може да се дава предварение от 5 / 10 гедуса. Та какво се случва с това предварение. Вървеж? Разход? Какво става примерно ако само всмукателния или изпускателния вал се мръдне с 5 / 10 градуса.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

  • #2
    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
    Ясно ми е че валовете се зацепват с пети, но на маховика има белег и може да се дава предварение от 5 / 10 гедуса. Та какво се случва с това предварение. Вървеж? Разход? Какво става примерно ако само всмукателния или изпускателния вал се мръдне с 5 / 10 градуса.
    10 градуса са все едно два зъба. Ако мръднеш толкова няма да можеш да тръгнеш. Ай си подал газ ай е гръмнало. Общо взето нищо не можеш да направиш.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      OK, а защо тогава го има като маркер откъм скоростната кутия?
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
        OK, а защо тогава го има като маркер откъм скоростната кутия?
        Белег за ГМТ.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Ами именно, има на маховика, има и на прозорчето на ск кутия, е "аджеба" защо са тия 5 и 10 градуса. Ако не може да се пипа там, щяха да са просто 2 белега които да се докарат един срещу друг. Явно може да се прави нещо, ама какво е и какво става?
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            Ами именно, има на маховика, има и на прозорчето на ск кутия, е "аджеба" защо са тия 5 и 10 градуса. Ако не може да се пипа там, щяха да са просто 2 белега които да се докарат един срещу друг. Явно може да се прави нещо, ама какво е и какво става?
            Това служи за проверка. Какво ше буташ там? Коляновия вал можеш да го бутнеш с цял зъб. Не по-малко.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Какво имаш предвид под проверка?
              0-та съвпада с гмт
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                Какво имаш предвид под проверка?
                0-та съвпада с гмт
                Да
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Някое друго мнение, щото дотук нищо не стана ясно.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                    Някое друго мнение, щото дотук нищо не стана ясно.
                    0 ти е ГМТ. Неможеш да бутнеш коляновия вал малко. Можеш или с 1 зъб или с 2 или 3. Но това какво ще подобри? Нищо. По-зле ще стане.

                    Хората са го сметнали. С тези валове толкова. Валовете горе си имат презастъпване, лифтинг, работни характеристики. Промениш ли някое от тях по-добре няма да стане.

                    Помисли за един ремап и шайба от ферариста. Определено ще усетиш много приятен ефект

                    Плюс това промениш ли нещо по газоразпределението ще объркаш и впръскването и запалването понеже за моментите и на двете се взима инфо от положението на валовете. Можеш да буташ единствено смукателния вал, но пък ще нарушиш припокриването на фазите и пак ще загубиш.

                    И тук кой искаш да ти каже нещо ? Хората дето знаят не пишат. Спамерите дето си чекнат езиците незнаят, щото повечрто пишат, а не знаят елементарни неща по управлението на мотора. Пусни си темата в Моторспорт и Рацинг. Може и да ти кажат нещо, но не по различно от това което ти казах до сега.
                    Last edited by oem; d.m.y г., 00:36.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      0 ти е ГМТ. Неможеш да бутнеш коляновия вал малко. Можеш или с 1 зъб или с 2 или 3.
                      Спрямо кое точно не може да бутне с един зъб или по малко все пакн и двата разпределителни вала са раздвижни е вярни изпускателния е по малко но това означава че може и малко да мръднеш спряма ГМТ.
                      А за колегата по принцип не е невъзможно да направиш собствено зацепване по твой избот може при единия вариант да е по добре в ниските обороти а в високите да е зле ако им дадеш предварение моне и високите да са малко по добре. Но като цяло оптималното ти зацепванее на белези. Може да пробваш да си я зацепиш по друг начин но дали ще стане по добре едвали или разликата ако има (към подобрение)тя ще е или във високите или в ниските обороти и няма да е много осезаема. Можеш да стигнеш до истината само с зацепване проба замер отново зацепване проба замер и така докато видиш къде е най добре. Или по лесния вариан да си вземеш едини "Бойни" валове с по дълго и отваряне и по голяма повдигане тогава ше има разлика определено ама пък за тях има специално зацепване и нов софтуер.
                      Най добре чипче и една шайбичка и ще си свиркаш.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                        Спрямо кое точно не може да бутне с един зъб или по малко все пакн и двата разпределителни вала са раздвижни е вярни изпускателния е по малко но това означава че може и малко да мръднеш спряма ГМТ.
                        А за колегата по принцип не е невъзможно да направиш собствено зацепване по твой избот може при единия вариант да е по добре в ниските обороти а в високите да е зле ако им дадеш предварение моне и високите да са малко по добре. Но като цяло оптималното ти зацепванее на белези. Може да пробваш да си я зацепиш по друг начин но дали ще стане по добре едвали или разликата ако има (към подобрение)тя ще е или във високите или в ниските обороти и няма да е много осезаема. Можеш да стигнеш до истината само с зацепване проба замер отново зацепване проба замер и така докато видиш къде е най добре. Или по лесния вариан да си вземеш едини "Бойни" валове с по дълго и отваряне и по голяма повдигане тогава ше има разлика определено ама пък за тях има специално зацепване и нов софтуер.
                        Най добре чипче и една шайбичка и ще си свиркаш.
                        Той пита конкретно за коляновия вал. А иначе изпускателния при мен не мърда. Като развия болта на шайбата няма раздвижване. Има лек луфт във шпонката и той не е повече от 1 градус.

                        Относно това проба замер и да види къде е най-добре. Ми то е ясно къде е. Най-добре е е както си е фабрично. С тези валове това е най-доброто. Ако даде предварение на смукателния може да спечели съвсем малко във високите, но ще разавали ниските. И общо взето няма да усети почти нищо. Само ще си обърка центровката.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Колега, за да върви по добре разговора, кажи каква ти е скритата мисъл, и защо искаш да правиш нещо такова, по лесно ще е да се предложи или обсъди евентуален вариант.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            Специално за двамата спорещи,някои елементарни неща:

                            Ангренажните колела на валовете(разпределителните) са с по 50 зъба,тоест 360 градуса го делим на зъбите и получаваме колко градуса е един зъб :

                            360/50=7,2 градуса измества един зъб.

                            А изпускателният вал ,при развит болт има възможност да се измести самото колело с половин зъб,тоест:

                            7,2/2=3,6 градуса.

                            Къде го видяхте тоз 1 градус и с какво го измерихте??

                            Относно играта с презастъпването на валовете ,не е желателно да се играе с повече от 2 до 4 градуса на стандартни валове!

                            А да прехвърлиш един зъб(7,2 градуса) напред или назад от коляновия вал е безмисленно .

                            Най много да смачкате от 8 до 16 броя клапани.

                            Успех!
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                              Специално за двамата спорещи,някои елементарни неща:

                              Ангренажните колела на валовете(разпределителните) са с по 50 зъба,тоест 360 градуса го делим на зъбите и получаваме колко градуса е един зъб :

                              360/50=7,2 градуса измества един зъб.

                              А изпускателният вал ,при развит болт има възможност да се измести самото колело с половин зъб,тоест:

                              7,2/2=3,6 градуса.

                              Къде го видяхте тоз 1 градус и с какво го измерихте??

                              Относно играта с презастъпването на валовете ,не е желателно да се играе с повече от 2 до 4 градуса на стандартни валове!

                              А да прехвърлиш един зъб(7,2 градуса) напред или назад от коляновия вал е безмисленно .

                              Най много да смачкате от 8 до 16 броя клапани.

                              Успех!
                              При мен не мърда с половин зъб. А може би с 1/4 от зъба. Незнам как го мърдате изпускателния с половин и въобще защо го бутате него... ма как да е. Всеки си има своите знания.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X